Świąteczne mydełka glicerynowe


 Ręcznie robione mydełko glicerynowe Renifer wykonane metodą na zimno wzbogacone olejkiem ze słodkich migdałów oraz masłem shea. Zapach: cynamon ze słodką pomarańczą

 Nowości mydełkowe. Jeżeli nie masz pomysłu na upominek Mikołajkowy lub dodatek pod choinkę, z pewnością pachnące, naturalne mydełko będzie stanowiło nietuzinkowy prezent. W tym roku wiele nowych wzorów w klimacie nadchodzących Świąt.



 Ręcznie robione mydełko glicerynowe Wieniec wykonane metodą na zimno wzbogacone olejkiem ze słodkich migdałów oraz masłem shea. Zapach: cynamon


 Ręcznie robione mydełko glicerynowe Gwiazdka wykonane metodą na zimno wzbogacone olejkiem ze słodkich migdałów oraz masłem shea. Zapach: słodka pomarańcza


 Ręcznie robione mydełko glicerynowe Mikołaj wykonane metodą na zimno wzbogacone olejkiem ze słodkich migdałów oraz masłem shea. Zapach: drzewo sandałowe z wanilią.


 Ręcznie robione mydełko glicerynowe Bałwanek wykonane metodą na zimno wzbogacone olejkiem ze słodkich migdałów oraz masłem shea. Zapach: cynamon


Ręcznie robione mydełko glicerynowe Choineczka wykonane metodą na zimno wzbogacone olejkiem ze słodkich migdałów oraz masłem shea. Zapach: cynamon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz